קרעי קורא ליועצת המשפטית: "הגישי את התפטרותך"

    אייל ראובן No Comments on קרעי קורא ליועצת המשפטית: "הגישי את התפטרותך"

    חה"כ שלמה קרעי ב'מהדורת הבוקר' של 'קול חי': "שנה וחצי היועצת שתקה ופתאום החוקים שלנו זה בליץ חקיקה. מוטב שהיא תגיש את התפטרותה. היא מונתה ע"י אדם שקידש מלחמה נגד נתניהו. יו"ר ועדת האיתור אמר שהיא לא מקצועית. אם זה היה תלוי בי היינו מפטרים אותה, אבל יותר חשוב להגדיר את תפקיד היועמ"ש"

    צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד), קורא ליועצת המשפטית לממשלה להתפטר מתפקידה. "היא מונתה ע"י אדם שקידש מלחמה נגד נתניהו", אמר קרעי בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון).

    הוא התייחס לדיון הוועדה בראשותו, בחוקי דרעי סמוטריץ': "היה מצער לראות את ההשתוללות של חברי האופוזיציה בוועדות. הם מתכוונים ללכת לבג"ץ כדי למנוע מאיתנו לקיים דיוני ועדות במקביל לדיוני המליאה, למרות שהם עשו את זה בשנה וחצי האחרונות".

    על הביקורת מבית: "אני לא שותף לביקורת של ביטן, נשאר ארסנל של תיקים בכירים מאוד למפלגת הליכוד, 15-16 שרים לליכוד. זה שלל מכובד שראוי למפלגת שלטון. סומך על נתניהו שיקים ממשלה טובה".

    על היחס לשותפים הקואליציוניים: "יש הרבה דרישות לכולם, בסוף מגיעים לעמק השווה. אתה תראה שבהסכמים יש הישגים מרשימים לכולם".

    ביחס לדברי היועמ"שית, תקף קרעי: "אותה יועמ"שית שנרדמה בשנה וחצי האחרונות, כאשר ניסו לסתום פיות ולסגור ערוצי תקשורת, להעביר חוק פרסונלי נגד נתניהו ועוד – פתאום חוק שהוא העתק הדבק של שר בתוך משרד וחוק שרק מבהיר פרשנות לגבי כשירות שר פתאום זה בליץ חקיקה. אנחנו מכירים את זה כבר. אני חושב שיותר מכובד שהיא תגיש התפטרות בעצמה. היא מונתה ע"י אדם שקידש מלחמה נגד נתניהו. יו"ר ועדת האיתור אמר שהיא לא מקצועית. אם זה היה תלוי בי היינו מפטרים אותה, אבל יותר חשוב להגדיר את תפקיד היועמ"ש. את הרפורמות בנושאי המשפט נעשה בשום שכל ובזהירות".



    0 תגובות